سوالات متداول
سوالات متداول (FAQ)
1. چطور میتونم سایز مناسب خودم رو انتخاب کنم؟
کفشهای موجود در فروشگاه ما بر اساس قالبهای استاندارد تولید شدهاند. به همین دلیل، تنها کافیست همان سایزی را که همیشه استفاده میکنید سفارش دهید.
ما محصولاتی که قالب استاندارد ندارند را فقط بهصورت حضوری عرضه میکنیم تا هیچگونه مشکلی برای مشتری پیش نیاید.
همچنین اگر پس از دریافت کالا احساس کردید سایز مناسب نیست، با خیال راحت از امکان تعویض یا مرجوع کردن سفارش بهرهمند شوید. رضایت شما اولویت ماست. شرایط تعویض و مرجوع رو میتونین از اینجا مطالعه کنید.
2. بعد از ثبت سفارش، چقدر طول میکشه تا محصول به دستم برسه؟
سفارشها در سریعترین زمان پردازش شده و معمولاً بین 5 تا 7 روز کاری به دست مشتری میرسند. زمان دقیق ارسال بر اساس شهر مقصد متفاوت است و بستگی به پست منطقه دارد.ولی ما سفارشات رو در اولین فرصت ارسال میکنیم.ارسال ما روزانه(بجز ایام تعطیل)هست.پس اگه سفارشتون تا قبل از 7 صبح باشه،بسته ی شما احتمال خیلی زیاد همان روز ارسال می شود.
3. آیا امکان تعویض یا مرجوع کردن کالا وجود دارد؟ شرایط آن چیست؟
بله، شرایط تعویض و مرجوع رو میتونین از اینجا مطالعه کنید.
4. اگر سایز کفش مناسب نبود، چه کاری باید انجام دهم؟
کافیست با پشتیبانی در واتساپ هماهنگ شوید تا فرایند تعویض سایز در کوتاهترین زمان برای شما انجام شود.
5. روشهای پرداخت چگونه است؟
پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت آنلاین انجام میشود. برای رفاه حال مشتریان هم درگاه قسطی و هم درگاه نقدی داریم.
6. هزینه ارسال چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ی ارسال برای همه ی محصولات رایگان هست.
7. آیا محصولات اورجینال هستند؟
در فروشگاه ما فقط کفش های ایرانی موجود هست.همانطور که میدانید قیمت کفش اورجینال خارجی بسیار بالا هست ، پس اگر هم جایی کفش اورجینال با قیمت پایین دیدید اطمینان نکنید.البته از برند های با کیفیت و مطرح ایرانی محصولات خوبی داریم.
8. چطور میتوانم وضعیت سفارش خودم را پیگیری کنم؟
پس از ثبت سفارش، کد پیگیری برای شما ارسال میشود و از طریق صفحه «پیگیری سفارش» میتوانید وضعیت لحظهای سفارش را مشاهده کنید.اگر پیامک برای شما ارسال نشد(گاهی اوقات پیامک ها به پوشه هرزنامه ی تلفن همراه می رود) میتوانید کد رهگیری رو از پشتیبان واتساپ دریافت نمائید و یا در پیج اینستاگرام ما کد رهگیری رو در هایلایت ها مشاهده کنید.
9. آیا امکان خرید حضوری هم وجود دارد؟
در حال حاضر خرید فقط به صورت اینترنتی انجام میشود. در صورت اضافهشدن امکان خرید حضوری، اطلاعرسانی خواهد شد.
10. آیا میتوان سفارش را لغو کرد؟
در صورتی که سفارش وارد مرحله ارسال نشده باشد، امکان لغو آن وجود دارد. جهت انجام این کار با پشتیبانی واتساپ در ارتباط باشید.
11. آیا امکان ارسال به سراسر کشور وجود دارد؟
بله، ارسال به تمام شهرها و شهرستانهای ایران انجام میشود.
12. آیا برای خرید عمده تخفیف در نظر گرفته میشود؟
بله. برای ثبت سفارشهای عمده، لطفاً با واحد فروش تماس بگیرید تا شرایط ویژه خدمتتان ارائه شود.